Рефлексія
Рефлексія 9-10 -11
Завантажила портфолio в доументи Google.
Дооформила план навчальноi теми.
Демонстрували портфолio в групах.
Надали своi коментарii, побажання.
Рефлексія 7-8
Створила учнiвський шаблон i презентацiю.
Обговорили ix у групах.
Здобула навички фасилiтацii з використанням компютерноi техники.
Вивчапа наявнiсть складових портфолiо.
Рефлексія 5- 6
Розглянули роботи з презентаціями.
Провели підготовку презентацій i схем.
Обговорили проблеми використуваня iнтернету для спiлкуваня учнями.
Оэнайомилась з безпекою мережi.
Рефлексія 3- 4
Розглянула державні освітні програми
Ознайомилась з новинками 21 столi ття.
Розглянула форми оцiнювання презентацii , форми самооцiнювання i форми оцiнювання групових робот.
Склала схему З-Х-Д.
Розробила тематичнi та ключевi питання.
Рефлексія 1- 2
Ознайомилась з важливістю проектної діяльності.
З ясувала про корисне використування портфолiо.
Створила власну електрону пошту i блог.
Завантажила портфолio в доументи Google.
Дооформила план навчальноi теми.
Демонстрували портфолio в групах.
Надали своi коментарii, побажання.
Рефлексія 7-8
Створила учнiвський шаблон i презентацiю.
Обговорили ix у групах.
Здобула навички фасилiтацii з використанням компютерноi техники.
Вивчапа наявнiсть складових портфолiо.
Рефлексія 5- 6
Розглянули роботи з презентаціями.
Провели підготовку презентацій i схем.
Обговорили проблеми використуваня iнтернету для спiлкуваня учнями.
Оэнайомилась з безпекою мережi.
Рефлексія 3- 4
Розглянула державні освітні програми
Ознайомилась з новинками 21 столi ття.
Розглянула форми оцiнювання презентацii , форми самооцiнювання i форми оцiнювання групових робот.
Склала схему З-Х-Д.
Розробила тематичнi та ключевi питання.
Рефлексія 1- 2
Ознайомилась з важливістю проектної діяльності.
З ясувала про корисне використування портфолiо.
Створила власну електрону пошту i блог.
Немає коментарів:
Дописати коментар